Melvin & Hamilton AMELIE 17 - Veterboots - classic bluette/sweet green/pale lila/cedro/fuxia/sweet water/new sand/morning grey/pale rose/rook/white - ME211N01B-T12

Melvin & Hamilton AMELIE 17 - Veterboots - classic bluette/sweet green/pale lila/cedro/fuxia/sweet water/new sand/morning grey/pale rose/rook/white - ME211N01B-T12
Melvin & Hamilton AMELIE 17 - Veterboots - classic bluette/sweet green/pale lila/cedro/fuxia/sweet water/new sand/morning grey/pale rose/rook/white - ME211N01B-T12 Melvin & Hamilton AMELIE 17 - Veterboots - classic bluette/sweet green/pale lila/cedro/fuxia/sweet water/new sand/morning grey/pale rose/rook/white - ME211N01B-T12 Melvin & Hamilton AMELIE 17 - Veterboots - classic bluette/sweet green/pale lila/cedro/fuxia/sweet water/new sand/morning grey/pale rose/rook/white - ME211N01B-T12 Melvin & Hamilton AMELIE 17 - Veterboots - classic bluette/sweet green/pale lila/cedro/fuxia/sweet water/new sand/morning grey/pale rose/rook/white - ME211N01B-T12 Melvin & Hamilton AMELIE 17 - Veterboots - classic bluette/sweet green/pale lila/cedro/fuxia/sweet water/new sand/morning grey/pale rose/rook/white - ME211N01B-T12 Melvin & Hamilton AMELIE 17 - Veterboots - classic bluette/sweet green/pale lila/cedro/fuxia/sweet water/new sand/morning grey/pale rose/rook/white - ME211N01B-T12
Model: ME211N01B-T12
Beschikbaarheid: Op voorraad
Prijs: 165,83€ 96,82€

Beschikbare opties:

* Size:

Aantal:     - of toevoegen aan -   Verlanglijst
Product vergelijk
  • binnenzool: leer
  • voering: combinatie van leren- en textielvoering
  • Hakvorm: blokhak
  • Hakhoogte: 3 cm bij maat 37
  • Voeringdikte: zeer licht gevoerd
  • patroon: kleurrijk
  • Schachthoogte: 12.5 cm bij maat 37
  • details: elastische inzetstukken,brogue
  • sluiting: veter
  • neus: rond
  • zool: slijtvast rubber
  • materiaal buitenlaag: leer
  • Artikelnr.: ME211N01B-T12

Omschrijving

• binnenzool: leer
  • voering: combinatie van leren- en textielvoering
  • Hakvorm: blokhak
  • Hakhoogte: 3 cm bij maat 37
  • Voeringdikte: zeer licht gevoerd
  • patroon: kleurrijk
  • Schachthoogte: 12.5 cm bij maat 37
  • details: elastische inzetstukken,brogue
  • sluiting: veter
  • neus: rond
  • zool: slijtvast rubber
  • materiaal buitenlaag: leer
  • Artikelnr.: ME211N01B-T12